czwartek, 29 maja 2014

Miętowe pastylki

Witajcie, jakoś mi się te paznokcie kojarzą z cukierkami, nie wiem dlaczego.
Po raz kolejny Wibo celebrity nails, dwie warstwy, niestety nie są nieskazitelne, do pełnego efektu, według mnie, trzeba trzech warstw, ale nie jest najgorzej i w tej wersji. Baza od Sally Hansen, top coat to przyśpieszać wysychania od Miss Sporty, który tak nie do końca się sprawdza w 60 sekundach, ale rzeczywiście paznokcie schną dużo szybciej niż bez niego. Zapomniałam dodać, że paznokcie nie moje.



7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę się bałam, że nie będzie pasował, ale wygląda całkiem fajnie :)

      Usuń
  2. Kolor tak średnio mi się podoba, choć to może być kwestia prześwitów, dużo lepiej wyglądałby z trzema warstwami, ale nie lubię tylu używać. Zwykle lakier odpada, jeśli wymaga więcej niż 2 warstw, bo nie chce mi się z tym bawić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też tak pisałam, że w jego przypadku trzeba niestety aż trzech warstw.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mnie chyba nigdy się nie znudzi :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna