czwartek, 27 lutego 2014

Pastelowo


Tym razem trzy kolory z przewagą zielonego. Na paznokciach trzeci dzień, muszę przyznać, że nie bylam nim zachwycona, brakowało mu chyba bardziej intensywnego różu, ale zaraz będę zmywać i kombinować coś nowego jutro.

Użyłam: baza-Sally Hansen, Miss Sporty clubbing colors nr 455, ados long lasting nr 664, ados 55 nr 65

wtorek, 25 lutego 2014

Pinterest

No właśnie, wciągnęłam się na maksa i podoba mi się to, mnóstwo inspiracji i ciekawych zdjęć, można choć w minimalnym stopniu pokazać co się lubi, kim się jest, tylko i wyłącznie poprzez zdjęcia, świetna sprawa. Możecie zerknąć na mój profil tu, jeżeli i wy macie swoje miejsce na Pinterest podzielcie się linkami w komentarzach, chętnie dowiem się co Was, dziewczyny inspiruje.


Aśka

sobota, 22 lutego 2014

Czy to na pewno lawenda?

Ostatnio skusiłam się na dwa lakiery firmy Joko (w Wispol były dwa za 12zł), kupiłam je po raz pierwszy i nie wiem czy nie ostatni, nie dlatego, że jakoś specjalnie mnie rozczarowały, niby kolor ciekawy, całkiem dobrze się rozprowadza, ale nie ma takiego wow jak np. przy Golden Rose, zresztą zerknijcie same dziewczyny, jakość zdjęć nie najlepsza, ale myślę, że kolor widać. Żeby go trochę ożywić dodałam brokat od miss selene nr 165, Joko to "lavender field".



A czy Wy dziewczyny macie jakieś doświadczenia z lakierami tej firmy?


Aśka

wtorek, 18 lutego 2014

Black and White




Powrót do marmurka od Lemax, plus jakiś prosty wzorek, wciąż mam problem z równym narysowaniem linii pisakiem od Barry M, ale całość mi się podoba. Co Wy sądzicie?

Zrobiłam mały edit, postanowiłam dodać im jeszcze brokat od Life i efekt jest...dziwny, zresztą same zobaczcie:


Użyłam: Lemax (biały marmurek), pisak Barry M, brokat Life nr 21

Aśka


niedziela, 16 lutego 2014

Prawie jak Essie, czyli Lovely




Od jakiegoś czasu "byłam chora" na lustrzanego Essie o kolorze miedzianym (penny talk), ale na szczęście udało mi się znaleźć tą perełkę, od Lovely, dobrze kryje, szybko schnie i wygląda świetnie, może nie widać tego na zdjęciach, ale efekt lustrzany jest naprawdę fajny. Szkoda, że nie ma w tej serii srebrnego.
A jak Wam się podoba dziewczyny?

Użyłam: baza Sally Hansen Insta-Brite, Lovely mirror nails nr 3

sobota, 15 lutego 2014

Jagodowo-fioletowo



Już nie pamiętam kiedy ostatnio mama miała tak długie paznokcie, kształt migdała jej służy. Oczywiście kolor nie mógł być inny niż jagodowy Golden Rose, tak jak już mówiłyście dziewczyny, jest świetny.

Użyłam: baza Sally Hansen Insta-Brite, Golden Rose Rich Color nr 14


Aśka

czwartek, 13 lutego 2014

Szach-mat





Zdjęcia robione w drugim dniu od pomalowania i niestety widać już schodzący lakier, zauważyłam, że przez matowe wykończenie lakier trzyma się krócej.

Użyłam: Golden Rose rich color nr 14, Delia One nr 4 i 62, matowy top coat Lovely


Aśka

poniedziałek, 10 lutego 2014

Będą pastele i kropka!

Kropki są nieśmiertelne, prawda?!





Użyłam: Sally Hansen mint sorbet, Safari (fiolet)

To moja ostatnia przygoda z Safari, schnie baaaaardzo dłuuuuugo, na tyle długo by mnie do siebie zniechęcić.


Aśka

niedziela, 9 lutego 2014

Nowe zakupy lakierowe

Tak ja w tytule, czyli jakie nowe kolory udało mi się kupić.


 Wśród nowości, kolejny lakier od Golden Rose rich color tym razem nr 14, wyczaiłam takiego Wispola, gdzie jego cena to 5.90zł, zawsze to coś :)


O One trochę niżej, teraz o Carnival od Pierre Rene nr 05, lakier skusił mnie pięknymi fioletowymi drobinkami, jednak ostateczny kolor nie przypadł mi do gustu, jeżeli ktoś ma na niego ochotę, proszę o kontakt :) Dalej widać Miss Sporty metal flip nr 020, odcień różowo-niebiesko-fioletowy i tu podobnie, nie jestem z niego zadowolona, nie mój styl, też można się ze mną kontaktować :)
Ostatni zakup to czarno-biały lakier Life nr 21, wygląda fajnie, właśnie takiego koloru mi brakowało,myślę, że fajnie będzie wyglądał z białym, muszę to sprawdzić jak najszybciej.



Po raz pierwszy skusiłam się na lakier od Sally Hansen i nie żałuję, był w promocji w Super-Pharm (ok 9zł) lakier ma przepiękny odcień i uroczą nazwę mint sorbet, dobrze kryje już po pierwszej warstwie, cudo.


Szczególnie podoba mi się seria One od Delii, mają 5 ml pojemności, dobrze wyprofilowany pędzelek, nieźle kryją i zapłaciłam za buteleczkę oszałamiającą kwotę 2,5 zł. Wybrałam na razie 4 odcienie, pięknie prezentuje się pomarańczowy, gdyż ma srebrne drobinki, które pięknie odbijają światło. Numery lakierów to: 4,5,9 i 61.
Na zdjęciu też dzisiejszy zakup, Safari (nr zamazany), ale jest to pastelowy fiolet, dobrze kryje, ale dość długo schnie, także trzeba poczekać aż 1 warstwa będzie całkiem sucha.

To by było na tyle, ale się dziś spisałam ;) Jeżeli komuś podoba się Carnival lub Miss Sporty proszę o kontakt.
A jak Wam, dziewczyny, podobają się moje zakupy? 



Aśka

czwartek, 6 lutego 2014

Klasycznie


Z Panią Zosią widziałam się dziś pierwszy raz, zmieniłyśmy kształt z półokragłegło na migdał, myślę, że dzięki temu wydłużyły się paznokcie, teraz musimy czekać aż dorosną te złamane i będzie git :) A jak wy myślicie dziewczyny?
Przepraszam za kiepską jakość zdjęć, to znów mój telefon.

Użyłam: Golden Rose rich color nr 03, brąz to chyba Virtual, niestety zamazała się firma, ale kryje dobrze i schnie też przyzwoicie.

Aśka

niedziela, 2 lutego 2014

Na bogato i matowo

Czy Wy też macie problemy z tłem? Musi być neutralnie, bez kabli, talerzy, portfeli, paczki papierosów (patrz zdjęcie trzecie ;) chyba może być na folkowej chuście jak na zdjęciu poniżej, lub na w miarę ogarniętym obrusie, jak na pozostałych?





Użyłam: baza Sally Hansen Hard as Nails, Barry M matte crush, Barry M textured nail effect

Aśka

sobota, 1 lutego 2014

Kółko, krzyżyk i...trójkąt

Poza trzema pięknymi odcieniami Barry M, dostałam także "pisak do wzorków", nie mam jeszcze zbytniej wprawy ale myślę, że wyszło całkiem, całkiem, a co wy myślicie?




Użyłam: baza Sally Hansen Hard as Nails, Golden Rose rich color nr 14, Barry M nail art pen

Aśka