środa, 9 lipca 2014

Złoto od Catrice

Witajcie dziewczyny, tym razem chcę wam zaprezentować nowy nabytek od Catrice, skusiłam się na niego tylko dlatego, że był w promocji w Hebe, ale muszę powiedzieć, że jestem z niego zadowolona, dobrze kryje po dwóch warstwach, ma gruby pędzelek dzięki czemu szybko się nim maluje paznokcie i do tego szybko schnie i ma naprawdę piękny, wielowymiarowy kolor "starego" złota. . Paznokcie (niezbyt precyzyjnie, niestety) ozdobiłam też kreskami, do tego wykorzystałam liner, który dostałam w prezencie (dziękuję Małgosiu :)

Do wykonania manikiuru użyłam: Baza Sensique, lakier Catrice 24 the glamoureX factor, liner Sinful Colors sour grapes, paznokcie pokryłam przyśpieszaczem wysychania od My Secret (zdjęcie poniżej)








2 komentarze:

  1. Ja za złotem na paznokciach nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba musi być ci ciężko pomalować paznokcie skoro nie lubisz tylu kolorów i brokatu jeśli dobrze pamiętam?

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna