Paint it!

Witajcie dziewczyny!
Dziś brokatowo i morsko, a wszystko za sprawą moich pierwszych lakierów od Models Own z serii Artstix. Są to dwa małe lakiery do szybkiego manikiuru, bo firma daje nam i kolor i brokat, więc nie musimy się zastanawiać co z czym. Mój zestaw to Blue Maldives i Sea Spray.
O lakierze mogę powiedzieć, że szybko schnie i dobrze się go nakłada, kryje po dwóch warstwach, ale po trzeciej byłby idealny, ale może to kwestia koloru.
Do dzisiejszego manikiuru użyłam tylko Blue Maldives a za top coat posłużył mi odjazdowy brokat Maybelline z serii color show o nazwie Glitter it.





Komentarze

  1. Bardzo fajny ten niebieski kolorek :)
    zapraszam również do mnie :) testacja.blogspot.com
    PS> oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty