Rock Solid

Zachciało mi się ciemnych paznokci i pomyślałam o dwóch nowych nabytkach. W roli głównej Orly, który ma piękny shimmer i jak dla mnie wygląda jak grafit. Już go uwielbiam :)
Kolorem bazowym jest Sally Hansen, Dodałam go żeby być pewna, że Orly będzie w pełni kryjący. Jednak sam kolor też jest interesujący. Trochę grafitowy, trochę metaliczny.

I wanted to have dark nails and I've decided to use two new shades. Orly has beautiful colourful shimmer. It's looks like graphite. I love it.
I added base colour from Sally Hansen, just to be sure Orly will give full opacity. However the colour is interesting.

Użyłam/I've used: base Lovely nail growth, Sally Hansen diamond strength Tyin' the Knot, Orly Rock Solid







Komentarze

  1. kocham takie ciemne błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba! Lubię jak się błyszczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie:)ja żałuję, że nie mam żadnego lakieru orly:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to normalnie ich ceny są za wysokie, ae udało mi się kupić na wyprzedaży za 5 zł :)

      Usuń
  4. Super to wygląda, jak nocne niebo <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty