Projekt u Elizy - Grochy

Dziś przychodzę do Was z mani przygotowanym specjalnie na projekt u Elizy z me myself and my nails. Bardzo się cieszę, że po raz kolejny mogę być jego częścią. Do projektu możecie zgłaszać się w każdej chwili:)

A teraz moja interpretacja grochów.
Na przecudnej bazie fioletowo-zielonej nastemplowałam dwa typy kropek. Całość zmatowiłam nowym nabytkiem od Golden Rose (liczę że godnie zastąpi mojego staruszka od Lovely:))










Użyłam/Products:
  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Enjoy 26
  • lakier do stempli/white stamping polish Alle Paznokcie n.t.n
  • lakier do stempli Colour Alike B. a Holy Night
  • Golden Rose matte top coat
  • stamping plate MoYou London Pro Collection XL-01


Na koniec kolaż ze swatchem bazy :)
Dwie warstwy, bez top coat'u


Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty