Ale jaja! - Recenzja płytki od Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z jajkowym mani ;D 
Jak tylko zobaczyłam tę płytkę na stronie Born Pretty Store wiedziałam, że musi być moja :) Długo jednak czekała na swoją kolej i moją wenę :) Postawiłam na stemplowe naklejki (których nie lubię, bo nigdy nie jestem zadowolona z efektu :/), które potem przeniosłam na mokry top Seche Vite. Całość pokryłam topem jeszcze raz. Dodałam też kropki, bo w końcu kropki zawsze wyglądają dobrze ;)

Kilka słów o samej płytce firmy Harunota. Jest to mała okrągła blaszka o średnicy 5,5cm z jednym wzorem całopaznokciowym i 10 pojedynczymi. Wzory są dobrze wyżłobione i nie miałam problemu z ich pobraniem i odbiciem na Uber Mat. Do stempla użyłam miękkiego stempla od B. Loves Plates. To już moja druga płytka Harunota i też mnie nie zawiodła.

Jeżeli podoba się Wam ta płytka i lubicie od czasu do czasu zaszaleć z odjechanym wzorem, możecie ją kupić pod TYM linkiem.Za $1.59. Kod produktu: ID=33715
Przy okazji możecie użyć także mojego kodu rabatowego JCAW10 :)

Co myślicie o moich jajkach? Wyglądają smacznie? :D








Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Essence Hello Sunshine
  • Sally Hansen White On
  • Models Own pro Burnt Toffee
  • Allepaznokcie black stamping polish
  • plate Harunota 12
  • top Seche Vite





Komentarze

  1. Śmieszna jest ta płytka :D Mimo wszystko podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszna jest ta płytka, ale jajka lubię jeść więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe zdobienie ;) bardzo podoba mi się wzorek jajkowego serduszka z tej płytki ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty