Flamingos-recenzja płytki i lakieru do stempli Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z dwiema recenzjami produktów, które otrzymałam w kolejnej współpracowej paczce od Born Pretty Store 👍👏
Na pierwszy ogień poszła mega wakacyjna płytka, którą połączyłam z różem do stempli.
Płytka przychodzi w charakterystycznym kartoniku, pokryta niebieską folią. Na płytce są wzory całopaznokciowe, które dobrze się pobierają i odbijają. Jak zawsze przy płytkach BPS jakość jest bez zarzutu :) Jeśli chcecie ją zakupić zerknijcie TU :)
Drugim produktem jest rewelacyjny lakier do stempli w cukierkowym rózu. Jestem zachwycona i kolorem i tym jak odbija. Lakier łapie cały wzór, nie robi "dziur" jest dobrze napigmentowany. Lakier ma dość dużą  pojemność, więc wystarczy na mnóstwo zdobień :) Zainteresowane? Do kupienia pod TYM linkiem.

Oba produkty możecie zakupić w sklepie BPS, a używając mojego kuponu JCAW10 dostaniecie też zniżkę :)














Komentarze

  1. Płytka jest świetna :) Miałam ją nawet zamówić, ale ostatecznie wybrałam inną, bo miała fajne wzory, idealne do kolorowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdobienie :) płytka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zarówno płytka jak i lakier. Świetne wakacyjne mani ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki fajny ten pastelowy lakier do stempli! A płytkę BPS już od dawna mam na oku :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty