Kosmos-recenzja płytki do stempli Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z recenzją płytki do stempli z nowej paczki współpracowej od BPS. Jest to mała płytka o numerze BP-170, na której znajdują się wzory związane z kosmosem. Mnie mega przypadła do gustu, bo daje dużo możliwości do stworzenia ciekawych zdobień. Jak zawsze w przypadku BPS płytka jest zafoliowana i zapakowana w kartonik. Wzory odbijają się bez zarzutu, są wyraźne i oryginalne.
Zerknijcie na mój mani w którym użyłam siedmiu wzorków, z czego każdy odbił się dobrze (stemplowałam lakierem Colour Alike).
Płytka do kupienia TU w cenie $1,59, jej kod to #40218
Zapraszam też do użycia mojego kodu rabatowego JCAW10.









Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty