Neonowe pieguski od Born Pretty Store w dwóch odsłonach

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktów z paczki od BPS. Tym razem zapoznam Was z neonowymi pieguski.

Przychodzą one do nas w plastikowym, małym opakowaniu, z którego po odkręceniu wysypują się pieguski i przywierają w różne miejsca, na baaardzo długo...trochę sobie żartuję, ale rzeczywiście trzeba uważać przy otwieraniu, bo są małe i łatwo się wysypują.

Piegusków używałam dwa razy i przy obu byłam zadowolona, dobrze przywierają do mokrego lakieru i nie odstają, dzięki czemu dłużej wytrzymują na paznokciach.
Do wyboru jest kilka kombinacji kolorystycznych i jeśli się Wam spodobały możecie je kupić pod TYM linkiem (ich koszt to $1.99). Zapraszam też do używania mojego kodu JCAW10.

Ja je Wam pokażę w ciemnych i jasnych kolorach. Zapraszam do zdjęć:











Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty