Glam nails challenge

Dziś przychodzę do Was z przeglądem zdobień jakie wykonałam specjalnie na wyzwanie #glamnailschallenge które trwało cały luty.

Nie było mnie tu dość długo, ale jakoś nie mogłam się zabrać za stworzenie posta. Muszę przyznać że nie pomaga w tym brak komputera i ogólnie dużego ekranu i dobrze skalibrowanej aplikacji na ekran telefonu. Obiecuję jednak poprawę i częstsze posty ;)

Pierwszy temat wyzwania niestety przegapiłam, ale kolejne udało mi się zmalować.

Cakes

Hearts

Roses

Galaxy

Unicorn

Swan

 Geometric 

A tu plakat. Aktualnie trwa już marcowe wyzwanie. Także możecie się dołączyć.



Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty