Masura apple of paradise

 Dziś chciałabym podzielić się z wami swatchem jednej z moich nowości. Mowa o Masura apple of paradise. Jest to lakier termalny który w cieple jest żółty, a gdy jest zimno staje się czerwony. Lakier potrzebuje dwóch warstw, schnie błyskawicznie i jest trwały. Wysycha na mat.

Spodobało mi się to przejście na zdjęciach i się skusiłam. Rezultat jest bardzo mocny, jak sami możecie zobaczyć. Nie do końca przekonał mnie ten odcień żółtego ww połączeniu z moją karnacją ale dam mu szansę.

 Lakier kupiłam na nailland, ale absolutnie nie polecam sklepu, potraktowali mnie mega nieprofesjonalnie. A kiedy wyraziłam swoją opinię na Insta zablokowali moje konto. Trcohę wstyd, że tak się zachowuję taki sklep...











Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty