Trochę błękitny trochę miętowy

Witam po dłuższej przerwie :) po prostu mi się nie chciało do tej pory nic z moimi paznokciami robić, trochę im dałam odpocząć od lakierów i zmieniłam kształt.
A ponieważ znów wydałam kasę na dwa nowe lakiery to coś zmalowałam :)
Podstawowy kolor to Classics charming nr 90, który miał być prawie miętowy, a jest chyba bardziej błękitny, natomiast ledwo widoczne maziaki na końcówkach to Golden Rose nr 348, czyli zwykły szarak. I jak? Może być, dziewczyny?

Abstrahując od samych paznokci, doszłam do wniosku, patrząc na moje zdjęcia, że prawie wcale nie noszę na paznokciach pierścionków, mimo, że na co dzień prawie się z nimi nie rozstaję, dlatego dziś jeden z moich zakupów wyprzedażowych, pierścionek od h&m za 10 zł (dwa w zestawie).








Aśka

Komentarze

Popularne posty