wtorek, 29 grudnia 2015

Karnawałowe paznokcie-projekt u Owidii

Myślę, że na tym pomyśle się nie skończy jeśli chodzi o sylwestrowe paznokcie, ale może być z tym różnie:) Na razie zapraszam Was na dzisiejszą propozycję :) 

Zacznę od tego, że jestem pod wrażeniem koloru Color Club o nazwie Rebel Spirit, jest to bardzo ciemny brąz wpadający, jak dla mnie, trochę w bordo, a trochę w czerń. Schnie szybko i ładnie błyszczy, jedyny minus to krycie, mam wrażenie, że są lekkie prześwity, myślę, że dla idealnego efektu trzy warstwy byłyby OK :)

Nowy rok wykleiłam cyrkoniami (znowu ;)) i dodałam coś na kształt fajerwerków, lub jak kto woli gwiazdek  ;D




 Zdjęcie bez lampy błyskowej, widać na nim lepiej cyrkonie :)





Użyłam/Products: base Sensique keratin nutrition, Color Club Rebel Spirit, top coat Sally Hansen Diamond Flash




9 komentarzy:

  1. Mi karnawał kojarzy się tylko z tonami brokatu :D Ładne mani :) Cyrkonie pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wygląda to mani z cyrkoniami, bardzo karnawałowo :D
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Też mi się podoba:)

      Usuń
  3. świetny pomysł - efekt super :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna