Świąteczna sceneria- projekt u Owidii

Zdobienie na projekt u Owidii powstało dzięki mani znalezionemu na Insta u samnailedit, od siebie dodałam nieudolną choinkę :)

Śnieżynki udają dwa lakiery; "śmietnik" od Maybelline color show z serii acid wash oraz topper od China Glaze








Użyłam/Products: base Sensique keratin nutrition, Sally Hansen xtreme wear Babe Blue, Maybelline color show acid wash Rebel, Sally Hansen CSM Bleach Babe, China Glaze Chillin' With My Snowmies, P2 Opulent, Salon Perfect Cosmic Dust, top coat Sally Hansen Diamond Flash


Komentarze

  1. Podziwiam Was dziewczyny za tak rewelacyjne pomysły na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny ten maybelline, nie widziałam go jeszcze. Słodkie mani :D Śnieg chociaż na paznokciach jak nie chce spaść normalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier podobno niedostępny w Polsce, mnie się go udało kupić za we Włoszech dwa lata temu :) Co do śniegu, to jakoś bardzo nie rozpaczam, przynajmniej się nie ślizgam ;)

      Usuń
  3. świetny lakier z brokatem śniegowym :D no i urocza ta Twoja zimowa sceneria z bałwankiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, idealnie się wpasował :) Śnieżna Chinka trochę zginęła :)

      Usuń
  4. Śliczne ;) miałam zmalować coś bardzo podobnego, ale w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, ze śniegu nie ma toby się prawdziwego bałwana ulepiło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwy zimowy obrazek :) śliczne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten bałwanek, i całość bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty