sobota, 16 lipca 2016

OPI The Living Daylights

Post przygotowałam wcześniej :)

Dziś chcę się z Wami podzielić dość spontanicznym wyborem, którego dokonałam już jakiś czas temu. Jeszcze w maju pokazywałam Wam cudną czerwień od Indigo KLIK, dzień później postanowiłam dodać brokat od OPI, który dostałam od belgijskiej :) i coś nastemplować. Padło na wzór lodów na patyku z płytki MoYou London. 
Czy tylko ja mam wrażenie, że coś tu jednak nie gra? :/






Użyłam/Products:

  • Base SH Hard As Nails
  • Indigo Baywatch
  • OPI The Living Daylights
  • n.t.n lakier do stempli/stamping nail polish 99
  • Stamping plate MoYou Princess collection 09 
  • Top coat Seche Vite






9 komentarzy:

  1. CO nie gra? Wydaje mi się, że ten brokat lepiej by wyglądał na ciemniejszym tle, granatowym, ciemnozielonym albo czarnym.

    OdpowiedzUsuń
  2. mroczne lody, jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się wydaje, że jest okej ;) Chociaż ja zdecydowałabym się chyba bardziej na jasne tło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brokatu może bym już nie dawała wcale do tego zdobienia ; Indigo ma piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. mój ulubiony czarny lakier do stempli :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna