poniedziałek, 26 grudnia 2016

Barry M Pomegranate wih glitter dots

Dziś po raz kolejny przychodzę do Was ze starszym mani. Jakoś nie złożyło się wcześniej nim podzielić mimo, że bardzo przyjemnie mi się je nosiło. Oba dzisiejsze lakiery to wyprzedażowe nabytki. Jak jak lubię blogowe wyprzedaże :) W końcu, jak kiedyś mówiła Charlotte z SATC "One woman's trash is another woman's treasure" ;D






Solo shot :)
Użyłam/Products:
  • base Indigo nail therapy
  • Barry M Pomegranate
  • ORLY 
  • top coat Seche Vite






8 komentarzy:

  1. Oba kolorki wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tego Barry'ego. Do twarzy mu w kropkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very cute mani. I like both these polishes :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. urocze połączenie :) piękny ten Orly

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie razem wyglądają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super połączenie kolorów. Jestem pod wrażeniem i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna