czwartek, 22 grudnia 2016

Matowy ponad mani z neonowymi pieguskami

To chyba mój najdłuższy tytuł w blogowej"karierze" :) ale sama nie wiem jak nazwać to co zobaczycie ;)

Ostatnio wpadł mi w oko lakier indie, który miał w sobie zatopione właśnie podobne pieguski więc pomyślałam, że uda mi się stworzyć coś podobnego. Zastosowałam glitter placement i użyłam mlecznego Essie, całość zmatowiłam a efekt poniżej ;)








Użyłam/Products:
Base Indigo nail therapy
Essie Birthday Suit
Alle Paznokcie neon dots
Golden Rose matte top coat

11 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł ze zmatowieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) Te kolorowe piegi za matową mgiełką wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! ;-) Bardzo fajny pomysł! To zdobienie kojarzy mi się z latem! ;-) Z balonami i lizakami!

    OdpowiedzUsuń
  4. I really like it. Lovely mani and great work :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają słodko. Kojarzą mi się z cukierkami.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna