Crazy french-recenzja płyki Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu od Born Pretty. Tym razem jest to produkt udany, jak zawsze gdy w grę wchodzą płytki do stempli. Wybrałam sobie kwadratową płytkę French BP-X20, z różnorakimi paskami, które ułatwiają wykonanie frencza. Przetestowałam 5 i każdy pobrał się i odbił wzorowo. Mega jaram się tą płytką, bo jest łatwa w użyciu i ma mnóstwo możliwości. Jedno 'ale' to to, że najlepiej się sprawdzi przy przeżroczystym stemplu, ponieważ wymaga precyzyjnego odbicia.
Pierwszy raz użyłam jej TU (patrz stripes ,)), a dziś prezentuję ją w bardziej klasycznym wydaniu.

Kilka informacji technicznych. Płytka przychodzi w kartoniku i pokryta jest niebieską folią zabezpieczającą. Na płytce jest 15 różnych pasków, od klasycznych półokrągłych po fantazyjne. Brakuje mi jedynie prostych;) Jest dobrze wyżłobiona, jak zawsze u BPS.
Można ją zakupić pod TYM linkiem. Jej obecny koszt to $2,19.

Zapraszam do zakupu, przy okazji możecie użyć mojego kodu JCAW10:)







Komentarze

  1. Nie podoba mi się ta płytka. Wolę efekt głębokiej końcówki, normalnie namalowanej. Efekt też mi się średnio podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice mani. Looks interesting. I have only ever done free hand French! I had little stickers but they were annoying!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I have them top, but they don't stick to my nails well, that's why I love this solution;)

      Usuń
  3. Praktyczne rozwiązanie, ale też nie każdemu będzie pasować do kształtu paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, dlatego fajnie, że dali też inne kształty, dzięki temu można jej używać nie tylko przy klasycznym frenczu.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty