Recenzja srebrnych tasiemek od Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z recenzją trzech tasiemek BPS. Jeżeli jesteście ciekawe mojej opini zapraszam do dalszego czytania😊

Tasiemki stanowią zestaw składający się z trzech grubości. Każda przychodzi w osobnej folii. Gdy je wybierałam byłam ciekawa czy spełnią swoją główną rolę, czyli czy będą trzymały się paznokcia...i tu niestety muszę Was rozczarować. Tasiemki, szczególnie średniej grubości i najwęższa, odklejają się i nawet top nie pomógł. Ledwo je dopasowałam do płytki, a już zaczęły "odskakiwać".
Jak zasugerowała belgijska może lepiej sprawdzą się zatopione w sztucznym paznokciu. Na normalny lakier niestety się nie nadają.
Pocieszający jest jedynie fakt, że na zdjęciu dały radę 😉.

Jeżeli pracujecie na sztucznych pazurkach możecie je kupić pod TYM linkiem. Ich koszt to obecnie $1,29.
Zapraszam też do skorzystania z mojego kodu rabatowego JCAW10.







Komentarze

  1. Kiedys chcialam je kupic, ale koniec koncow jakos do tego nie doszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzięłam sobie swego czasu takie tasiemki do recenzji i u mnie też się nie sprawdziły. Nie dość , że się odklejały, to pokryte topem traciły urok i koszmarnie farbowały (testowałam granatową i czarną)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są z topem i straciły chropowatą strukturę, szkoda, że to lekki niewypał, bo można je użyć w wielu mani, a tak to będą leżały i się kurzyły...

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty