My lord-recenzja naklejek wodnych Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktów od Born Pretty Store, które wybrałam sobie do oceny. Tym razem na tapecie znalazły się kocie naklejki z trzema typami wzorów. Ja wybrałam kocich milordów ;)

Kilka info technicznych. W kartoniku dostajemy jeden arkusz zawierający 54 wzory kotów. Są to oczywiście naklejki wodne, które należy zamoczyć w wodzie przez ok 10sek.
Ich przeniesienie na paznokieć nie sprawiło mi większych problemów, trzeba jedynie uważać aby je równomiernie rozłożyć na płytce, ponieważ potem trudno je przesunąć. Po pokryciu topem stają się jednolite, bez widocznych bruzd czy ewentualnych niedociągnięć powstałych w trakcie nakładania.
Kod produktu to #33955. Naklejki są dostępne TU, a ich cena to $0.99. Zapraszam też do użycia mojego kodu rabatowego JCAW10.

Sam mani to połączenie złamanej bieli od KIKO z serii frozen smoothies 010 oraz holo Color Club Cloud Nine. Całość na bazie Sally Hansen Hard As Nails. Top to KIKO gel effect.








Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty