Recenzja magnetycznego pisaka od Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktów od BPS. Tym razem chciałam podzielić się moją opinią na temat pisaka specjalnie dostosowanego do lakierów magnetycznych. Pisak ma magnetyczną kińcówkękktórą wystarczy przybliżyć do mokrego lakieru aby uzyskać wzór.

Jestem z niego zadowolona, bo współpracuje z każdym takim lakierem bez problemu. Wydaje mi się, że nie do końca umiem się nim posługiwać, ale myślę że to kwestia czasu ;) Póki co próbuję z prostymi wzorami typu linie i kropki 😂 Jesli chcecie spróbować tego produktu mozecie go dostać pod TYM linkiem. Możecie też użyć  mojego kodu rabatowego JCAW10.









Komentarze

  1. Miałam raz zestaw do lakierów magnetycznych, wzór robiły specjalne płytki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pisałam wcześniej sprawdza się przy robieniu wzorów na lakierach magnetycznych:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty