Flormar neonowa zieleń

Dziś przychodzę do Was z iście wiosennym mani. 
To moja kolejna nowość z nailland. Jest to zielony neon od Flormar. 
To mój pierwszy lakier tej marki, skusiła mnie cena (1 euro) i oczywiście kolor. Lakier kryje całkiem fajnie, na zdjęciach widać dwie warstwy bez topa. Dobrze się nakłada, ale schnie dość długo. Ma dwa mankamenty, po pierwsze nie ma nigdzie ani numeru ani nazwy (no chyba że ja nie wiem gdzie szukać), no i zakrętka jest bardzo niewygodna do trzymania i manewrów przy malowaniu. Podsumowując, lakier jest tani i niezłej jakości, kupiłam jeszcze inny odcień, który pokażę Wam niebawem.









 

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty