KB shimmer Celebrate Good Shine

 Dziś chciałabym podzielić się z Wami prawdziwą błyskotką, która zakupiłam niedawno. 

Jest to KB shimmer Celebrate Good Shine. Jest to marka lakierów indie, która ma w swojej ofercie prawdziwe błyszczące cuda i nie tylko. Zachwyciły mnie też neony, ale były już niedostępne. Ja mój lakier kupiłam na stronie hypnotic polish za 9,5e.

Buteleczka jest duża, a pędzelek szeroki  i gruby, tak jak lubię. 

Lakier to holograficzny brokat, który można nosić samodzielnie lub jako top. U mnie widzicie dwie warstwy. Jeśli nie chcecie żeby lakier był chropowaty polecam użyć top coat.










Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty