niedziela, 8 czerwca 2014

Muchomor

Witam was dziewczyny, chwilę mnie tu nie było ale nadrabiam postem z muchomorem w roli głównej ;)
oraz chwalę się jakie lakiery i odżywki ostatnio kupiłam.
Baza to Sensique hardener, kolor to Golden Rose rich color nr 53, kropki zrobione One nr 5.
Zapraszam do oglądania.

Obie odżywki udało mi się wyłapać w promocji 50%, jedna to odżywka z jedwabiem, druga to utwardzacz, mam go aktualnie na paznokciach i muszę przyznać, że dobrze się spisuje, ale myślę, że będę mogła ocenić go dopiero po dłuższym czasie, i na pewno powiem co o nim myślę.
Kupiłam też nowe kolory z serii Golden Rose rich color.
Czerwień (nr 53) jest intensywna i głęboka, co widać na powyższych zdjęciach, dobrze kryje po dwóch warstwach, schnie szybko.
Fiolet (nr 41), bo to jest właśnie taki odcień, aparat niestety przekłamał, jest moim nowym ulubionym kolorem.


2 komentarze:

  1. Mam tą niebieska odzywke, dobrze współpracuje mi sie z nia jako lakier bazowy :) ( z inna z sensique pod lakier kolorowy nie idzie.. pomimo, że napisane jest że można.. lakier się slizga.)
    Piekne muchomorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle mam wrażenie, że większość odżywek powoduje, że gorzej mi się kładzie lakier niż bezpośrednio na paznokieć. Muchomorki wytrzymały aż 3 dni co jest rekordem, co dobrze o nich świadczy bo się właścicielce baaaardzo spodobały :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna