satin candy

Witam, mój wczorajszy zakup od razu musiał pojawić się na paznokciach ponieważ niesamowicie mi się podoba. Mowa o serii satin candy od Coral, który chyba zmienił szatę graficzną.
Lakier ma wykończenie satynowe, lekko chropowate, trochę przypomina mi ten od Lovely, ale Coral ma jakby  matowy brokat.
Co do samego lakieru to dobrze kryje po dwóch warstwach, bardzo szybko schnie, trwałości nie sprawdzałam. W wispolu zapłaciłam za niego 7 zł i już myślę o nowym odcieniu.

A teraz paznokcie:) baza, czyli utwardzacz Sensique, oraz kolory: Coral satin candy nr 05, Joko lavender field i Wibo extreme nails nr 546.





Źródło: Link

Komentarze

  1. troszkę jak dla mnie brokatowy ten lakier,ale połączony z niebieskim jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On chyba tak na zdjęciach wychodzi bo normalnie w ogóle tego brokatu nie widać.

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty