Nowości lakierowe

Witam, tak jak wspominałam ostatnio, podzielę się z wami moimi "małymi" zakupami lakierowymi.

Na pierwszy ogień idą Sally Hansen HD laser i Ados nr 644, które są do siebie bardzo podobne, jednak Ados jest bardziej intensywny i granatowy natomiast SH potrzebuje aż 3 warstw dla jako takiego efektu, myślę, że dobrym pomysłem jest malować nim paznokcie na ciemny, najlepiej czarny, kolor i wtedy efekt będzie należyty. Oba lakiery dobrze się rozprowadza, szybką schną i mają cienkie pędzelki. SH kupowałam w ostatnio odkrytym sklepie kosmetykizameryki.pl za jedyne 10 zł.


O Eveline już wspomniałam, więc nie będę się rozpisywać, dodam tylko, że trwałość nie jest oszałamiająca, ale kolory i cena przyzwoite. Numery:782, 763, 413.


Manhattan lotus effect tally fair to też zakup internetowy w oszałamiającej cenie 5 zł :) normalnie trzeba za niego zapłacić bodajże 11zł. Kolor to istne cudo, marzył mi się taki zielony, intensywny kolor. Łatwo się go rozprowadza i szybko schnie, ma cienki pędzelek, a w butelce kulkę do rozbicia lakieru.


Catrice już opisałam, więc tylko pokażę :)


Dwa linery to prezent, oba są piękne. Żałuję, że błękit to nie zwykły lakier. Dobrze się nimi maluje, ale schną dość długo, to prezent więc nie wiem czy można je u nas kupić.


Lovely z serii Classic nr 204 niestety mnie zawiódł. Kryje dopiero po trzech warstwach, a jego kolor nie jest taki jak się wydawał w Rossmanie, ale dam mu szansę, zobaczymy. Cena to chyba 5 zł, pędzelek jest cienki, schnie przyzwoicie.


Neonowe marmurki od Lemax chyba każda z Was zna. Tanie, ciekawe i całkiem wytrzymałe, o żółtym tu: link, a róż w następnym poście. Cena 5 zł.


Mój pierwszy Orly to kolor pink chocolate, skusiłam się na niego bo we wspomnianym w poście sklepie był bardzo tani (10zł) a kolor troszkę przypomina mi Essie angora cardi. Zobaczymy jak się sprawdzi, na ten moment mogę powiedzieć, że pędzelek jest cienki, w środku butelki jest kulka.


Ostatnia perełka to Nicole by OPI A Phil's paradise, która jest pięknym srebrno-złoto-oliwkowym sreberkiem. Lakier dobrze kryje po dwóch warstwach, szybko schnie i pięknie wygląda. Pędzelek gruby, w środku butelki kulka. W sklepie internetowym zapłaciłam za niego 15 zł.


To by było na tyle, i jak Wam się podobają moje zakupy?



Komentarze

Popularne posty