wtorek, 11 listopada 2014

Cupcake addicted

Ponieważ prawdziwych cupcakes już nie jem, to zostają mi tylko te lakierowe, ale jeśli wyglądają one tak pięknie jak to cudo to mówię TAK.
Gdy go zobaczyłam w gazetce Rossmana wiedziałam, że na niego zapoluję i oto jest: Manhattan Birthday Colours o uroczej nazwie cupcake addicted.
Kilka słów o lakierze. Dobrze się go rozprowadza, szybko schnie, kulka w środku, grubszy, płaski pędzelek. Ze względu na brokat zmywanie to katorga. Cena 14 zł.
Chociaż jest piękny sam w sobie, dodałam mu trochę więcej lukru, oto rezultat.

Użyłam: baza Sensique silky smooth, lakiery Barry M Majesty, Golden Rose rich color nr 46, Manhattan Birthday Colours cupcake addicted.






5 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda :) zmywacze z SH całkiem dobrze radzą sobie z brokatami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować, bo mam dziwny zmywacz w żelu Simple Beauty i dość długo się męczę zmywając.

      Usuń
  2. świetnie połączyłaś te kolorki ze sobą, mnie się najbardziej podoba ten złoty;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna