Kolory

Cóż za oryginalny tytuł, nieprawdaż? :D
Połączyłam ze sobą biel i czerń piaskową oraz róż i szarość. Efekt bardzo mi się podoba, jak w końcu urosną mi paznokcie ( a na to liczę bo wczoraj zakupiłam odżywkę keratynową ;) to na pewno go powtórzę.

What an original title, isn't it :D
I combined four colours, structured white and black shades with pink and grey nail polish. I like the effect. I would like to repeat it on longer nails, I hope they'll grow longer soon :)

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, white Ados texture effect 01, black Wibo leather 4, grey Golden Rose 348, pink Golden Rose rich colour 46, top coat Golden Rose Gel Look









Komentarze

  1. Świetne zestawienie. Szczególnie połączenie różu z szarym bardzo lubię ;)
    P.S. Golden Rose Rich Color (bez u w Color) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, staram się pamiętać że bez u :D ale różnie z tym bywa.

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery z Golden Rose ! :) bardzo ładny kolor różowy i siwy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je bardzo lubię, dobra jakość za przystępną cenę :)

      Usuń
  3. piękny odcień szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna szarość, czegoś takiego szukałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość to już staruszka, bardzo lubię ten odcień :)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten szary lakier:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty