piątek, 17 kwietnia 2015

Kolory

Cóż za oryginalny tytuł, nieprawdaż? :D
Połączyłam ze sobą biel i czerń piaskową oraz róż i szarość. Efekt bardzo mi się podoba, jak w końcu urosną mi paznokcie ( a na to liczę bo wczoraj zakupiłam odżywkę keratynową ;) to na pewno go powtórzę.

What an original title, isn't it :D
I combined four colours, structured white and black shades with pink and grey nail polish. I like the effect. I would like to repeat it on longer nails, I hope they'll grow longer soon :)

Użyłam/I've used: base Sensique silky smooth, white Ados texture effect 01, black Wibo leather 4, grey Golden Rose 348, pink Golden Rose rich colour 46, top coat Golden Rose Gel Look









9 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie. Szczególnie połączenie różu z szarym bardzo lubię ;)
    P.S. Golden Rose Rich Color (bez u w Color) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, staram się pamiętać że bez u :D ale różnie z tym bywa.

      Usuń
  2. Uwielbiam lakiery z Golden Rose ! :) bardzo ładny kolor różowy i siwy ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również je bardzo lubię, dobra jakość za przystępną cenę :)

      Usuń
  3. piękny odcień szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealna szarość, czegoś takiego szukałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarość to już staruszka, bardzo lubię ten odcień :)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się ten szary lakier:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna