niedziela, 19 kwietnia 2015

Żółtego lakieru ciekawe przypadki

Patrząc na moje obecne paznokcie nie mogę zdecydować, który z dwóch lakierów gra, tym razem, pierwsze skrzypce.
Rewelacyjny pastelowy żółty z My Secret czy biały brokat z China Glaze? 
Oba są piękne i bezproblemowe. 
Żółty mnie zaskoczył, pokrył paznokcie po drugiej warstwie i nie smużył, jak mają żółcie w zwyczaju. 
Brokat to mój debiut z tą firmą, muszę przyznać że bardzo udany. Jedyny minus to trudność z łowieniem brokatu, ale ja go nakładałam gąbką i nie było problemu. Chinkę kupiłam w sklepie internetowym za 16 zł. My Secret w drogerii Natura za 7 zł.

I'm looking at my nails and I can't decide which one rules the roost, the yellow from My Secret or the white glitter from China Glaze?
Both are beautiful and easy-peasy to apply.
The yellow one was great, it covered nails after the second coat.
Glitter was my first polish from China Glaze, I hade some problems with catching glittrers but I used a sponge and it was good.

Użyłam/I've used:base Sensique keratin therapy, My Secret Lemon, China Glaze Chillin with my Snowmies, Golden Rose Gel Look






6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jest świetny, sama byłam zaskoczona, że tak dobrze kryje i nie smuży :)

      Usuń
  2. Bardzo.ładne połączenie, takie orzezwiajace :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładnie to określiłaś, muszę zapamiętać :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna