Essie-Urban Jungle

W wolny dzień nie próżnuję i wstawiam nowego posta :) Tym razem z pięknym esiakiem Urban Jungle.
Już jakiś czas nosiłam się z jego kupnem i w końcu się zdecydowałam. Nie żałuję, jak można się domyślić :)
Lakier kryje po drugiej warstwie, schnie raczej wolno, chociaż to może być wina gorąca.
W tym mani połączyłam go z delikatnym biało-różowym brokatem od Ados cosmetics.

Although it's holiday today, I'm not lazy and I'm putting new post :) This time I created mani with beautiful Essie shade Urban Jungle.
I wanted to buy it for some time now, and here it is. As you may know I don't regret it :)
Polish covers after the second coat, dries rather slowly, but I think it may be connected with the hot weather.
I mixed it with delicate, white and pink glitter from Ados cosmetics.

Użyłam/I've used: base Lovely nail growth, Essie Urban Jungle, Ados trendy colors 12, top coat Seche Vite







Komentarze

  1. przyjemnie połączenie, choć dla mnie zdecydowanie za mało kolorowe jak na zbliżające się lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor <3 idealny pod wzorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten lakier i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny ten essie, a zdobienie śliczne takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.Zdobienie to dużo powiedziane, to tylko brokat, ale mnie też efekt się podobał :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty