Turn on the lights

U mnie znowu neonowo i znowu dzięki Ados neon fluo. Lakier jest świetny, kryje bez problemu po drugiej warstwie i schnie dość szybko. Od początku chciałam mu dodać brokat od Lovely bo wydawały mi się idealną parą i chyba się nie pomyliłam, prawda? :)

It's neon time again, and it's Ados neon fluo as always. The nail polish is great, it covers after the second coat and dries quite fast. Since the beginning I wanted to add glitter from Lovely, because I though the will be great together and I was right :)

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Ados neon fluo 13, Lovely blink, blink













Komentarze

  1. Fajny kolor na lato :) Masz ładny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, do opalonych rąk bardzo fajnie wygląda. Dzięki, też lubię ten kształt bo mi się nie łamią i wydają się dłuższe niż w rzeczywistości :)

      Usuń
  2. uwielbiam te neonki od adosa <3 krycie mają wspaniałe i pięknie dają po oczach xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, udała się im ta seria, mam już trzy i myślę, jeszcze o różu :)

      Usuń
  3. W sam raz na lato :) śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ten kolor to taki uśmiech na paznokciach :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, idealny na lato, nawet jak nas teraz lekko zawodzi to zawsze zostają pazurki :)

      Usuń
  5. Cudeńka:) Idealny kolor do letniej opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty