I'm matte about blue

Miałam pomysł połączenia niebieskiego ze złotem. Jak oryginalnie? Nieprawdaż? ;)
Od razu przypomniałam sobie o nowym niebieskim, który ma w sobie kolorowy brokat. Na początku użyłam złotej foli, ale efekt mi się nie spodobał. Ostatecznie dodałam piaskowy złoty od Barry M. I to było to:)
So I had this idea of mixing blue with gold, how originally ;)
I was thinking about new blue with colourful glitter and some gold addition. In the beginning I used gold foil on blue polish but I didn't like the result. In the end I've decided to use gold sand from Barry M. And that was it:)

Użyłam/I've used: base Sensique Keratin Nutrtion, Up Girls 125, Barry M Majesty, Lovely matte top coat








A tu porównanie obu wersji. And here's the comparison of two versions.


Komentarze

  1. śliczne <3 niebieski ze złotym to jedno z moich ulubionych połączeń, a jak dodać kombinację faktur to już w ogóle bomba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bardzo przypadło mi do gustu to połączenie :)

      Usuń
  2. super kolorki i super zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło to od Xiebie słyszeć, bo często wpadam na Twojego bloga i zawsze podziwiam z lekką zazdrością :)

      Usuń
  3. Masz rację, wersja z lakierem jest lepsza. Wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty