Barry M Mustard

Dziś przychodzę do Was ze swatchem pięknego brzydala, czyli koloru Mustard od Barry M. 
Nazwa całkiem dobrze oddaje jego kolor, który mnie osobiście trochę przypomina karmel. 

Co do samego lakieru, to kryje po jednej warstwie, ale dodałam drugą dla wyrównania niedoskonałości. Schnie dość szybko. Lakier jest raczej gęsty, ale dobrze się go rozprowadza. Pędzelek jest zaokrąglony, średniej grubości. W buteleczce, tradycyjnie dla tej firmy, znajduje się kulka do mieszania. 
Kupiłam go w sklepie Minti Shop  za ok 16zł.







Użyłam/Products: base Sensique keratin nutrition, Barry M Mustard, top coat Sally Hansen Insta-Dri



Komentarze

  1. brakuje mi lakieru w kolorze musztardy :D śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe ;) Ale kolor super, koniecznie nadrób musztardowe zaległości ;D

      Usuń
    2. upatrzyłam już jeden w el corazon ;p

      Usuń
  2. Es un color diferente , original, no tengo ninguno así, aunque si parecidos. Un saludo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I agree, it's very hard to find something similar :)

      Usuń
  3. Nie mój kolorek, ale bardzo ładnie wygląda na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kolor :) Nie mam jeszcze nic barry m :>

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny taki brzydale, choć mnie by chyba nie pasował, a już na pewno nie solo :) chociaż jako dodatek czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. totalnie nie mój kolor ;) ale pasuje na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu pasuje, ją też nie byłam do niego przekonana, ale na paznokciach bardzo mi przypadł do gustu :)

      Usuń
  7. haha, a u mnie kakao z tej samej jesiennej kolekcji :) musztarda na przemian podoba mi się i nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten musztardowy kolorek, chyba lubię takie nieoczywiste, pozornie brzydkie lakiery :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty