El Corazon Charoite

Dzięki Asi mam moje pierwsze lakiery El Corazon. W sumie kupiłam osiem cudeniek, a dziś pokazuję Wam jedno z nich. Lakier z kolekcji gemstones o nazwie Chaorite, sprawdziłam na necie co to za kamień, jego polska nazwa brzmi czaroit, a wygląda tak: 


Myślę, że lakier całkiem nieźle oddał jego wygląd. Do tego ma mnóstwo jakby pyłu, który pięknie się mieni. Dziś zobaczycie go na Revlon parfumerie Moonlit Woods. 

Edit: Lakier zmywa się bez problemu:)







Użyłam/Products: base Sensique keratin nutriotion, Revlon parfumerie Moonlit Woods, El Corazon gemstone Charoite, top coat Sally Hansen Diamond Flash

Komentarze

  1. Boję się zmywania takich brokatowych lakierów, ale muszę przyznać że jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że zupełnie o tym nie pomyślałam jak nim malowałam, na pewno napiszę jak mi poszło ;D

      Usuń
  2. One są cudowne. To będzie moja nowa miłość :)
    Hehehe widzę, że blogosfera roi się teraz od cudnych El corazon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak się okazuje mały jest ten świat ;)

      Usuń
  3. Śliczny :) Ciekawa jestem tej firmy, chętnie pooglądam resztę jaką kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny kolorek :) Już od jakiegoś czasu się czaję na El Corazon, muszę się wreszcie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wygląda solo? Nie jest chyba zbyt kryjący? Na tej bazie wygląda jak taki holo pyłek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty