czwartek, 7 stycznia 2016

El Corazon Charoite

Dzięki Asi mam moje pierwsze lakiery El Corazon. W sumie kupiłam osiem cudeniek, a dziś pokazuję Wam jedno z nich. Lakier z kolekcji gemstones o nazwie Chaorite, sprawdziłam na necie co to za kamień, jego polska nazwa brzmi czaroit, a wygląda tak: 


Myślę, że lakier całkiem nieźle oddał jego wygląd. Do tego ma mnóstwo jakby pyłu, który pięknie się mieni. Dziś zobaczycie go na Revlon parfumerie Moonlit Woods. 

Edit: Lakier zmywa się bez problemu:)







Użyłam/Products: base Sensique keratin nutriotion, Revlon parfumerie Moonlit Woods, El Corazon gemstone Charoite, top coat Sally Hansen Diamond Flash

11 komentarzy:

  1. Boję się zmywania takich brokatowych lakierów, ale muszę przyznać że jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że zupełnie o tym nie pomyślałam jak nim malowałam, na pewno napiszę jak mi poszło ;D

      Usuń
  2. One są cudowne. To będzie moja nowa miłość :)
    Hehehe widzę, że blogosfera roi się teraz od cudnych El corazon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, jak się okazuje mały jest ten świat ;)

      Usuń
  3. Śliczny :) Ciekawa jestem tej firmy, chętnie pooglądam resztę jaką kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowny kolorek :) Już od jakiegoś czasu się czaję na El Corazon, muszę się wreszcie skusić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wygląda solo? Nie jest chyba zbyt kryjący? Na tej bazie wygląda jak taki holo pyłek ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna