Zielona noc, czyli Kaleidoscope ночные грезы 03

Tym razem przychodzę do Was z dość mrocznym zdobieniem. 
Przejrzałam mój Helmer i stwierdziłam, że muszę w końcu użyć pięknej zieleni Kaleidoscope. Żeby mieć pewność co do krycia położyłam go na jednej warstwie czerni od GR. 
Na palcu serdecznym użyłam brudnej zieleni od KIKO i połączyłam ją z brokatem od Essie. 
Ponieważ byłam ciekawa jak zieleń Kaleidoscope wygląda w macie, na dwóch palcach zmatowiłam ją staruszkiem od Lovely. Tym razem strasznie namodziłam ;)










Użyłam/Products: base Sensique keratin nutrition, GR rich color 35, El Corazon Kaleidoscope ночные грезы 03, KIKO 346, Essie Rock At The Top, top coat SH Insta-Dri, Lovely  Matte

Komentarze

  1. Super ten Kaleidoscope. Czasem lubię takie militarne odcienie ponosić. Bardzo ładnie zgrał się z Essie, b. mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic podobnego kolorem w swojej kolekcji, chętnie bym takiego zieleńca nosiła

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to razem wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie mi się to kombo podoba <3 a ten kaledoskop jest cudny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zostały mi jeszcze trzycdo pokazania, a tu się nowe zamówienie szykuje ;D

      Usuń
  5. wow genialne mani!!!
    Odcień zieleni (?) KIKO boski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, KIKO ma piękny kolor i do tego jest trwały i niedrogi :)

      Usuń
  6. Fajnie to wygląda połączone razem, ten kolorem z Kilo zachęcająco się prezentuje :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tak rzadko używam tego KIKO, a to taki przyjemny kolor :)

      Usuń
  7. ta zieleń taka zgaszona,nie mam takiej w kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuję się, że ją też nie miałam, aż do pojawienia się Kaleidoscope ;D

      Usuń
  8. Sliczna ta zielen i piekne zdobienie ❣

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty