niedziela, 10 kwietnia 2016

Cosmic Dust

Dzisiejszy post jest lekko przeterminowany, ponieważ paznokcie pomalowałam we wtorek. Początkowo nie miały pojawić się na blogu, ale uznałam, że toper Salon Perfect zasłużył na własny post :)
Lakier o którym mowa to holograficzny top coat, który można nałożyć na każdy lakier. Tworzy piękny efekt końcowy, cudnie się mieni nawet w pochmurny dzień, ale nie jest bez wad. 
Po pierwsze śmierdzi okropnie, jak lakiery od chińczyka ;) 
Po drugie schnie baaaaardzo długo. 
Po trzecie ma w sobie jakiś związek chemiczny, który jak głosi etykietka, negatywnie wpływa na płód. Brzmi trochę strasznie, ale przynajmniej jest uczciwie napisane jakie mogą być skutki uboczne. 
Po czwarte cena, w normalnej sprzedaży trzeba za niego zapłacić ok 20zł (ja trafiłam na promocje 2+1 gratis). 
Jak ktoś poczuł się zachęcony to można go zakupić w drogerii hebe.

Lakier bazowy, czyli Barry M, znalazłam  w szmateksie i dałam za niego 5zł :) Jest to lekko przybrudzona mięta. Muszę jednak powiedzieć, że nie kryje w pełni po drugiej warstwie, ale za to schnie dobrze i przyjemnie się go aplikuje. 

w słońcu


w cieniu

w słońcu



Sam lakier :)

Użyłam/Products: base Miss Sporty peel-off base, Barry M Mint Green, Salon Perfect Cosmic Dust


10 komentarzy:

  1. Przepięknie wyglądają oba te lakiery,takie subtelne piekno:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier podobny jest trochę do China Glaze Fairy Dust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba miałam tego Barry'ego... Co do Salon Perfect, bardzo ładnie wygląda. Brawo za to, że napisali o szkodliwości - pewnie zawiera toluen. Bardzo ładne manicure!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten salon Perfect fajnie rozświetlił ten lakier. Ciekawe jak na innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, cudownie się mieni, genialny ten top <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Top wygląda rewelacyjnie. Można za jego pomocą zmienić każdy zwykły kremowy lakier w połyskujące cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluję na ten top bo mam dwa neonki salon perfect i bardzo je lubię :-D smród jakoś wytrzymam hehe seche vite też nie pachnie różami a dajemy radę co nie ;) barry piękny!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też chcę takie szmateksy z lakierami! Mięta śliczna, top extra. Mam słabość do holograficznych topów... Dodawałabym je do wszystkich stylizacji :D
    JGD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna