Meet Beauty

Jutro dzień pełen pozytywnych wrażeń, ponieważ po raz pierwszy wybieram się na jakąkolwiek konferencję. Jak zapewnie wiecie będzie to Meet Beauty. 
Mój blog spodobał się organizatorom i dostałam zaproszenie :D Ale to był dopiero początek, trzeba się było jakoś zorganizować, co już nie było takie łatwe ;)
Podzielcie się ze mną jak się przygotowujecie, czy paznockie zrobione? Wizytówki wydrukowane? Skąd docieracie do stolicy? Ja wyjeżdżam z Rzeszowa o 1.30 w nocy, więc czeka mnie dłuuugi dzień. 

Do zobaczenia na Meet Beauty :)



Komentarze

  1. Masz kawałek drogi do Warszawy:) Ja mieszkam bliżej ale nie jadę, ominęło mnie to trochę i nie do końca wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mam, prawie 5 godzin autokarem :/ ale mam nadzieję, że będzie warto :)

      Usuń
  2. Żałuję, że tak późno dowiedziałam się o udziale i nie zdążyłam wydrukować wizytówek. Miło było poznać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty