niedziela, 5 czerwca 2016

Gorące gacie, czyli pastelowe neony od Color Club

Nie mogę wchodzić na stronę Euro Fashion bo nie potrafię się oprzeć tym wszystkim lakierom, które tak ładnie się do mnie uśmiechają ;) 
Po raz kolejny skusiłam się na lakiery Color Club, tym razem na kolejne holo i 4 miniaturki z kolekcji pastel neons, która mnie totalnie zauroczyła. Mam już jeden pełnowymiarowy kolor i jestem z niego zadowolona. 

Od razu użyłam białej bazy i dałam dwie warstwy neonów. Następnie dokleiłam, mocniejsze kolorystycznie, neonowe ćwieki, które jak zobaczycie na zdjęciach nie są w stanie się utrzymać, ponieważ nie przylegały ściśle (pierwszy odpadł po godzinie ;)) do płytki paznokcia :/  ale przynajmniej na zdjęciach trzymają fason ;)

Niestety miałam duży problem ze złapaniem kolorów, część zdjęć jest bez lampy i wtedy kolor jest nieźle widoczny.
Mam nadzieję, że efekt się Wam spodoba:)

 z lampą
 z lampą
 bez lampy
bez lampy
 bez lampy


 Użyłam/Products:

  • Base Sally Hansen Hard As Nails
  • Sally Hansen xtreme nails White On (1 coat)
  • Color Club Under The Blacklight (2 coats)
  • CC Disco's Not Dead (2 coats)
  • CC Meet Me At The Rink (2 coats)
  • CC Til The Record Stops (2 coats)
  • CC Hot Hot Hot Pants (2 coats)
  • No name neon studs
  • Top coat Seche Vite



28 komentarzy:

  1. Fajny tytuł :D Ja wchodzę na ich stronę prawie codziennie ale nic nie kupuje tylko sobie patrze:D Ładne lakiery, prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dżizas! Ale Ty jest silna, podziwiam ;)

      Usuń
  2. Zestaw super! Ja mam inną ulubioną stronę, najchętniej wykupiłabym pół sklepu, ale trenuję silną wolę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za strona? Może i ja się podczepię ;D

      Usuń
  3. Piękne kolory! Ostatnio mam fioła na punkcie kupowania lakierów, więc Twój post może być niebezpieczny dla mojej kieszeni. Neonów jeszcze nie mam, a lato nastało. A jak z trwałością? U mnie żadne lakiery nie chcą się trzymać dłużej niż dwa dni, a są i takie, które odpryskują po kilku godzinach :( mimo, że używam top coat. A co daje ten Sally Hansen Xtreme Wear?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój fioł już trochę trwa, ale to akurat bardzo przyjemne szaleństwo, tylko czasem daje po kieszeni ;) Jeśli chodzi o trwałość ciężko mi powiedzieć, ponieważ zmywam paznokcie średnio co dwa dni i tyle wytrzymują ;D Biały kolor pod neonem zapewnia krycie i uwydatnia kolor :)

      Usuń
  4. Ale fajne kolorki! Chyba się skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są super, jeśli masz chęć to powinny jeszcze być w sklepie eurofashion:)

      Usuń
  5. Jak widzę jak te trójkąciki odstają bokami to wcale się nie dziwię, że szyko odpadły, niemniej jednak fajnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlatego wolę nie wchodzić na takie strony, za bardzo kusi :P Ładne są te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaram się tym mani :D jest genialne <3 pal sześć, że ćwieki poodpadały, ale na zdjęciach wyglądają genialnie z tymi neonami <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam lakiery CC. Mam dokładnie ten sam set miniaturek. Świetnie wyglądają połączone w takim mixie kolorystycznym. I te ćwieki wyglądają fajnie, może jakby były mniejsze to by się dłużej trzymały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam o tym, a mam je też ww innym kształcie, spróbuję innym razem z mniejszymi :)

      Usuń
  9. piękne pastele. Nie znałam wcześniej ej marki, ale chętnie widziałabym u siebie taki zestaw kolorów ;)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt jest śliczny, gorące gacie piękne, ale wszystkie są super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te pastelki! <3 Nie wiem na który bym się zdecydowała jakby przyszło mi kupić tylko jeden :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się zdecydowałam na Under The Blacklight początkowo, bo ma bardzo,oryginalny odcień. Niedawno dokupiłam maluszki, bo jakoś mnie skusiły ;)

      Usuń
  12. Rewelacja! Lubię takie kolorowe zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczne połączenie! bardzo mi się podoba :D sama ostatnio miałam problem ze złapaniem koloru pastelowego neona... naklepiej wyglądał na niedoświetlonym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj namachałam się przy nich i nawściekałam zanim udało się jako tako złapać ich kolor ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna