niedziela, 19 czerwca 2016

Green dots

Zaplanowany post

Dziś na blogu królują kropki. Jako kolor zdobienia wybrałam zieleń. Jako bazy użyłam bardzo przyjemnego pastelowego odcienia Essie z kolekcji wiosennej 2016 (w następnym poście zapraszam na swatch :))
Kropki wykonałam trzema różnymi odcieniami od ciemnego do jasnego. Mani bardzo przypadło mi do gustu i dobrze mi się je nosiło :)










Użyłam/Products:
  • base SH Nard As Nails
  • Essie going guru
  • Golden Rose rich color131
  • Color Club Wild Cactus
  • Eveline miniMax 133
  • top coat Seche Vite








19 komentarzy:

  1. Kropeczki zawsze wyglądają wdzięcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pazurki, uwielbiam kropeczki, najprostsze, ale i efektowne ;)
    U mnie teraz też zieleń i kropeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne efektowne zdobienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię urozmaicenie manicure za pomocą kropeczek :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropki to taki prosty sposób na zdobienie, ale jakże uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kropki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kiedyś bardzo często robiłam kropeczki i lubiłam robić to mani w zieleniach, dlatego twoje tak bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często robię takie zdobienia :)

      Usuń
  8. Super, że moje kropy się Wam podobają, też jestem fanką kropek :D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam wszelkiego rodzaju dotticure <3 super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie ma nikogo kto ich nie lubi :) Proste i szybkie no i efektowne :)

      Usuń
  10. Nie ma to jak groszki! Szybko, prosto i z bardzo fajnym efektem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zieleń na paznokciach, i to bardzo. Gdy zaczynałam swoją przygodę z manicure, nie lubiłam jej, ale to się zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kropeczki to taki wdzięczny temat na paznokcie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie kropki,to proosty i oryginalny sposob na zdobienie,a Ty uzylas do tego ciekawych kolorków

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna