Baby boomer

Dziś chciałam się z Wami podzielić nowym mani, które aktualnie mam na paznokciach.
Już od jakiegoś czasu chciałam powtórzyć mani sprzed kilku lat. Mówię o baby boomer, czyli połączeniu bieli i nudziaka, wtedy jeszcze chyba ta nazwa nie istniała ;)
Na gradient nałożyłam czarny stempel z płytki Uber Chic :)

Myślę że całość prezentuje się całkiem nieźle.

Koniecznie podzielcie się że mną swoją opinią ;)








Użyłam/Products:
Base: Sally Hansen Hard As Nails
Sally Hansen CSM Stocking Nude
Sally Hansen Insta-Dri White On
Alle Paznokcie n.t.n czarny lakier do stempli
Plate: Uber Chic Collection 8 8-02
Top: Seche Vite

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty