Burzowe chmury

Dziś przychodzę do Was z mani, które powstało na początku tygodnia. Trochę nad nim posiedziałam, ale efekt końcowy wynagrodził wysiłek ;D

Pod stemple przygotowałam kolorową bazę z dwóch odcieni niebieskiego i bieli, które rozmazałam przy użyciu woreczka ;) (chwała Bogu za silikon od Born Pretty Store). Stemplowe chmurki pochodzą z nowej płytki MoYou London na którą się ostatnio skusiłam :)
Całość jak zawsze zabezpieczyłam Seche Vite.








Ostatnie zdjęcie zrobiłam bez lampy błyskowej żebyście mogły zobaczyć prawdziwe kolory lakierów, które w rzeczywistości są ciemniejsze :)

 Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Color Club Bright Night
  • Sally Hansen White On
  • Prestige wonder gloss 54 Galaxy
  • Alle Paznokcie n.t.n biel do stempli/white stamping polish
  • plate MoYou London Scandi collection 05
  • top Seche Vite



Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty