Colour Alike 502 Figa z makiem

Dziś przychodzę do Was ze swatchem fioletowego holo Colour Alike Figa z makiem. Pochodzi z wcześniejszych kolekcji tej polskiej marki. Lakier oczarował mnie totalnie kolorem, i jak zawsze przy produktach CA, jakością. 
Pełne krycie uzyskamy po pierwszej warstwie, ale ja dla głębi koloru i wykończenia niedociągnięć nałożyłam dwie. Lakier schnie dość szybko i przyjemnie pachnie. 
Co do trwałości to mogę powiedzieć, że dwa dni wytrzymał bez uszczerbku, potem go zmyłam :)
Buteleczka ma pojemność 8 ml i kosztuje 21 zł, możecie go kupić na stronie colorowo pod tym linkiem :)

A jak Wam się podoba? 







Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty