niedziela, 23 kwietnia 2017

Too cool

Dziś chciałabym się z Wami podzielić szybkim mani, które aktualne mam na paznokciach. Tym razem w ruch poszedł nowy błękit, który kupiłam w promocji -49% w Rossmanie. Lakier kryje po dwóch warstwach, szybko schnie, nie smuży i ma ładny, pastelowy odcień. Zapłaciłam ok 6 zł. Kolorowe pieguski pochodzą ze sklepu Allepaznokcie.
Dziś jeszcze wybieram się do Rossmana, ale bez szaleństw ;)

A na razie chętnie usłyszę co o myślicie o tym gagatku :)




Bez lampy lepiej widać prawdziwy odcień lakieru :)


Użyłam/Products:

  • base Sally Hansen Hard As Nails
  • Rimmel London Too Cool
  • Dots Allepaznokcie
  • top Seche Vite

5 komentarzy:

  1. Przyjemny kolorek i ładnie mu w kropkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolor. Lubię takie rozbielone błękity. W sumie to lubię każdy niebieski lakier :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna