Grey cats-recenzja płytki i lakieru do stempli Born Pretty Store

Dziś przychodzę do Was z recenzjami dwóch produktów BPS. Płytki do stempli BP-L088 oraz szarego lakieru do stempli. 
Zacznę od uroczej płytki, która przychodzi w kartoniku, zabezpieczona niebieską folią. Na tej konkretnej znajduje się 14 całopaznokciowych wzorów. Na pierwszy ogień poszedł wzór koci, który pobrał się i odbił bez problemu. 
Do odbicia kotów użyłam z kolei szarego lakieru do stempli, który idealnie odbił każdy szczegół, co widać na zdjęciach. Lakierowi dorzuciłam kulki(też od BPS) do mieszania aby go jeszcze lepiej i dłużej móc wykorzystywać. Jak zawsze jestem zadowolona z ich lakierów, ponieważ chyba jako jedne z nielicznych ani razu nie strzeliły focha przy odbijaniu. Jeżeli jesteście zainteresowane tymi konkretnymi produktami możecie je zakupić w sklepie Born Pretty Store dokładnie pod tymi linkami:
Lakier kolor 444 
Oczywiście przpominam o moim kodzie rabatowym z którym uzyskacie -10% JCAW10.










Komentarze

  1. Wzory na płytce może nie moje, ale bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodkie :P
    ja coś ostatnio stempli nie robie ale to przez brak dobrego lakieru czarnego

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty