Love letters

Dziś przychodzę do Was z miłosnym mani, jak na ten dzień przystało. 
Wróciłam do moich ukochanych stempli i tym razem wybrałam wzór z płytki Born Pretty BPL-023, której recenzję znajdziecie TU, stemplowałam czerwienią znów od BPS, ale cóż poradzę, że ich lakiery wg mnie są jednymi z lepszymi. Tło to przeźroczysty nudziak z shimmerem Nicole by OPI K02. Całość tym razem zmatowiłam moim ulubionym topem Golden Rose matte.

No i pytanie do Was, obchodzicie Walentynki? aA może macie je codziennie, ja zdecydowanie mogę powiedziecieć, że tak ;)






Komentarze

  1. Aw, such a cute design, love it! Would you like to follow each other on BLOGLOVIN? If you decided to follow me, please let me know so I can follow you back! Thank you. xoxo

    www.cantiquejoice.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty