Mermaid blue

Dziś przychodzę do Was z niebieskim mani, które było szybkie do zrobienie. Muszę przyznać, że Ostatnio brak mi czasu i chęci do malowania paznokci. Dodatkowo praca przy której bardzo niszczą się dłonie i nie pozwala na zapuszczenie paznokci nie pomaga...
Wracając do mani, użyłam trochę przeze mnie zapomnianego morskiego odcienia niebieskiego od Golden Rose rich color 39 oraz różowych piegusków (nie pamietam skad je mam). Całość pokryłam topem KIKO gel effect, a baza, to jak zawsze, SH hard as nails.

Zapraszam do oglądania moich króciaków ,)









Komentarze

  1. Kropeczki są urocze, ale myślę że pod grubszą warstwą topu mniej by się odznaczały. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty