Barry M Lychee and Coconut

Dzięki mojej przyjaciółce Kasi dostałam dwa upragnione cacuszka od Barry M Lychee i Coconut. Od razu musiałam coś z nimi zmalować.
Najpierw moje paznokcie, a następnie Kasi :)

Thanks to my friend Kasia I've got these two beauties from Barry M Lychee and Coconut.
First you'll see my nails and then Kasia's:)

Użyłam/I've used:
My nails: base Sensique keratin nutrition, Barry M Lychee, blac gems, top coat Seche Vite
Kasia's nails: base Avon minerał fix, Barry M Lychee, Coconut












Komentarze

  1. piękne oba mani <3 i te barry emki są cudne *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor, te pierwsze pazurki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, drugie były spontanicznie zrobione, bez "oprzyrządowania" ;)

      Usuń
  3. Kolorek ładny ale nie wiem czemu, ale na swoich paznokciach nie bardzo wyglądają takie nudziaki ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu pasują, moja mama też ich nie lubi, to taki kolor-niekolor :)

      Usuń
  4. mega lubie takie odcienie :D do wszystkiego się nadają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywy komentarz. Dzięki Waszemu zaangażowaniu mam chęć do dalszego prowadzenia tego miejsca. Dziękuję, Asia

Popularne posty