czwartek, 20 sierpnia 2015

Nie do noszenia

Dziś starsze mani, które jak sama nazwa wskazuje było nie do noszenia. Naiwnie liczyłam, że może brokat się utrzyma chociaż dzień, ale nic z tego :/
Jednak chciałam się z Wami nim podzielić, bo sam pomysł bardzo mi się spodobał i pewnie go jeszcze powtórzę w trochę zmodyfikowanej wersji ;)

Today my older manicure, which was rather unwearble, because of glitter.
I was naive to believe that it'll remain longer than couple hours.
However, I wanted to share it with you, because I liked the idea and I want to try it one more time modified.

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Sally Hansen sugar coat Sweetie, blue glitter, top Seche Vite (only on glitter)









16 komentarzy:

  1. nie w moim stylu, ale kolorek ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, kolor ładny, i w wersji do noszenia był bez brokatu ;)

      Usuń
  2. Żółty ładny lakier, ale manicure też nie w moim stylu;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety bez topu to glitter odpada jak szalony :D ale pomysł bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety to prawda, sama wiesz po ostatni twoim mani, że to nie łatwe ;)

      Usuń
  4. ja bym takiego nie nosiła,ale ten piasek jest ładniutki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piasek jest super! Mnie również nie udało się nosić tego mani :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Lubię czasem zaszaleć, ale nie udało się w nim pochodzić :)

      Usuń
  6. Ciekawy pomysł, choć dla mnie jest trochę za dużo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Dobrze, że nie każdemu się podoba to samo, bo byłoby nudno ;D

      Usuń
  7. że też miałaś cierpliwość do układania heksów ) hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam pomysł super, ale ja też kiedyś pobawiłam się w takie nakdładanie heksów i u mnie wytrzymaly zdaje się ze dwa dni

    OdpowiedzUsuń
  9. nie do końca mi się podoba, ale pomysł był ciekawy, fajnie by wyglądały tak nałożone diamenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo mi się nie podoba,zbyt się gryzie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna