wtorek, 18 sierpnia 2015

Truskawkowe pole

Nie miałam pomysłu na dzisiejsze paznokcie od razu, wiedziałam tylko, że nie chcę ich zostawiać pomarańczowych.
Zerknęłam w czeluście moich ozdób i oto są, urocze i niestety problemowe w nałożeniu truskawki. Po ich wymęczeniu i kilku niecenzuralnych słowach stwierdziłam, że dodam im jeszcze zielone heksy. 
Mnie kojarzą się z ceratą ;) A Wam?

I didn't have an idea for today's nails rightaway, I knew I didn't want them to be just orange.
I looked for some water decals on my stash and I chose strawberries, it wasn't easy to place them but the result is quite good. I also added green glitter. 
They look like an oilcloth to me ;) And what do you think?

Użyłam/I've used: base Sensique keratin nutrition, Be Beauty orange nail polish, water decals, green glitter, top coat Sally Hansen Double Duty













14 komentarzy:

Bardzo dziękuję za każdy konstruktywny komentarz, wszystkie są dla mnie cenne i motywują do dalszego działania.
Obraźliwe komentarze będą od razu usuwane.
Joanna